esmaspäev, 11. veebruar 2008

Tund

Tund algas, tegime vastu ja päripäeva interpolerimist absoluutses koordinaatsüsteemis :P Kas teie oskate? Meie küll mitte....

PS! Kell on 10.44 ja meid on kohal 3 tükki: üks tükk-mina, kaks tükk- allar, kolm tükk - olavi.

Alustasime harjutus viiega.
Liikumine kirendatud ettenihkega : G01
Kell on 10:47
Kunagi ei sõideta tera otse detaili vastu, jäetakse varu 1-2mm.

10:50 ja Taavi saabus. Meid on nüüd neli tükki.

Treitera maximaalse tootmise juures kestvuseks loetakse 15minti...teral on neli lõikepinda ja masab sadu kroone.

Treimisel on X-koordinaat alati läbimõõt, mitte tera liikumise maa.
10.53

mai viitsi teile enam hetkel kirjutada....
Mehise imekreem ei suutnud mu käsi kuumaks kütta ja poolkera valmib :P
ciao! (olin nüüd moodne?)

3 kommentaari:

Allar ütles ...

Mitte "meie" ei oska, vaid SINA ei oska. Mina oskan väga hästi.

Ja minu arust pole sa üldse moodne. Rohkem nagu Eve oled.
Muidugi siit tekib nüüd küsimus, kas Eve on moodne? Ja kui ta on, kas siis Egert on ka? :/

Egert ütles ...

oot-oot....kust see Eve nüüd mängu tuli? Aga Tiina on igatahes võimukas ja dominantne, nagu ta ilusti demonstreeris....Võta see! Tee seda! Ära tee! Tee ära! mMMMMMMMmmmmm

Allar ütles ...

No Eve ikka vahel ütles/kirjutas "ciao!" (niipalju, kui me üldse suhelnud oleme).

Aga see, mis Tinksut puudutab, see on vana uudis.
Tegelikult see pole ju üldse uudis, kui ma seda juba tean.