teisipäev, 12. veebruar 2008

Muutuste aeg.

Ju ma siis olen ka rebellious rebel "M", sest kustutasin ära paar "sõpra" ja siis muutsin sõbrad loomadeks. Hirmutav, eks?

15 minti ja siis lendu, lähen mehisega kohtingule :P
Pärast seda tunnikese-pooleteist pärast uuele ringile...sel korral siis Allari ja Kadriga tsillima Elvasse...värin on sees...või on see vibraator, mis suriseb/väristab? :|

Allar on kuri ja tema pärast tulime saku tunnist ära...seda muidugi PÄRAST kohalolekukontrolli. Teatasin Sakule ka ta skännu kohta halbu uudiseid. Tundub, et saan uue mänguasja.

Oh, Eve, kui sa ainult teaks....veel ei tea, aga varsti saad teadma.

Väike matemaatikanurk kah.
Pisike loogikaülesanne.
tegurid: Isikud A,B,C ja D.
Tulemus peab olema:
A and B and not C and D
aga reaalsus:

A and not C and D
või
B and not C and D
või
A and B and C and not D
või
A and B and D and not C

Järeldus: Ideaaltingimusteks (A nad B and not C and D) peab olema väga karm kokkusattumus, mida ei tule enne...eem...muutuja t jõudmist täisväärtuseni. Aega läheb.

Metsatöll- Raiun kui rauda

2 kommentaari:

E v e ütles ...

Ausalt öeldes Egert, on mul juba suur hirm:D

Ma juba mõtlen mitu päeva kuhu ma selle rannapalli riputan vms.:D

Egert ütles ...

Hehheee...tegelikult on lausa naljakas, kui kuri ma vahel olla võin. Õel vist pigem...kiuslik selline. Eriti naljakas on veel siis, kui teine pool kardab hoopis midagi muud, kui see, mis tEGELIKULT plaanis on. :P