kolmapäev, 27. veebruar 2008

Pahad päevad

Nii...vaimne tervis hakkab katki minema. Viimasel ajal on liiga palju jama pisipehme op süsteemiga olnud. Täna öösel nägin siis installist õudukat. Et nagu WTF?! Kes kurat näeb winni installimisest õudukaid? Igatahes siis service alg.exe ajas mind taga ...jälitas pigem. Palati koridori otsast kuni hetkel veel meie palati ukseni....siis ma sain aru, et see oli tavaline service, mis jookseb taustal, mitte mingi tavaline programm...kergendus oli..




/Me=peab ikka rohkem magama :|

5 kommentaari:

Priit ütles ...

Päevad?

DoubleJ ütles ...

Hehe, see on juba tase (y)
Päevased toimetused dikteerivad und

Egert ütles ...

Kusjuures ongi jah....unustasin mainida, et see alg.exe (Application Layer Gateway) oli siis personifikatsiooni läbi teinud. Vähemalt senikaua, kui ta tagasi serviceks muutus.

Allar ütles ...

Ja mina arvasin, et mina näen täielikku jama öösel, aga näe kurjamit, sinu oma on ikka hullem pask. :P

Triin ütles ...

Jeerum isegi minu unenägu sellest, kuidas mind ajasid taga marus süstaldes haiglaõed, keda ma olin nõudnud, et vallandataks, kuna nad hoidsid mind päev kauem haiglas, jääv sinu omale karmilt alla. Muidugi oleks võinud alg.exe'l olla nuga või vähemasti reha.