pühapäev, 3. veebruar 2008

Kes toob hälli karjamaalt tagasi?

Aga kes siis toob? Mina tean, kas ka teie? Gerly ja Tiina ei vasta, sest neile ei meeldi kohe üldse see, mis eile juhtus....aga minu arust oli see siiski päris hea lahendus...nüüd jääme silmagi...pisike lootus ju selleks on.

Aga tegelikult pakkuge mulle läpat müüa... miski min 1.3GHz, 40GB HDD, 256MB RAM, DVD-RW, infrapuna, *USB 2.0...aku kestvus jne...14" kanti....eks?


PS! Kes mulle kliistrit ja ühe rannapalli toob? Teate kui raske on praegu rannapalli leida? Ei koduekstras, selveris, maximas, tiimaris ega novaluxis polnud seda...või neid. Spordipoodi ma ostma ka ei lähe,s est suht kindlalt tekib isu sinna nuga sisse lüüa ja äärmisel juhul ka see pooleks lõigata :)

Homme saab minust jäll koolilaps...ei tea kas sel korral ka Space Nuts'i pakutakse vaatamiseks?

3 kommentaari:

Gerly ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Gerly ütles ...

Ei meeldi jah. Kohe üldse ei meeldi. Ja ma olen täitsa rahul sellega, et ma seesuguse lahendusega kohe absoluutselt rahul ei ole.

[T] ütles ...

kusjuures ma mõtlesin järele ja kaalusin seda asja igast otsast... ja jään ka rahule. seda tulemust oli oodata nagunii.