reede, 22. veebruar 2008

Täna..päev

Tänapäeval peaks olema elutempo hästi kiire ning muud sellist särki värki. Kas see tähendab, et isegi siis, kui meil ei ole kuhugi kiire, me liigume kiiresti edasi? Pidevalt pooljooksva sammuga vudamine? No ei! Ma ei ole kiirustaja inimene, okei, elektroonika alal olen kärsitu, aga mitte kiirustaja. Vist. Aga linnas (või kuskil mujal) jala liikudes jäävad pidevalt mulle inimesed ette. Kas ma siis kiirustan pidevalt? Mulle on palju ette heidetud, et ma jooksen pidevalt. Samas ma ei jookse, enda arvates vähemalt. See kiirus, mida teised jooksmiseks nimeta on minu jaoks tegelikult täiesti tavaline kiirus. Aga vot siis kui ma "jooksen"...vot siis! Need on need head ajad, kui talvel võib isegi väljas soe hakata. Palav võiks isegi öelda. See on siis teiste jaoks...noh...ülikiire? Aga MEhis, vot tema kiire käik on isegi minu jaoks kiires....see on natuke kiirem kui jooksmine. Siis hakkavad natuke jamamate jalavarjude korral kontsad endast tundma andma. Aga miks ma peaks kulutama linna "jalutamisele" mingi 25 minutit, kui see mulle midagi juurde ei anna. Mul on eesmärk- jõuda linna, ning selle täitmine on peamine ülesanne. Sellest protsessist ise ma tavaliselt mõnu ei tunne ja kasu ei saa. Seega ma liigun oma tavalise tempoga, mis teistele on siis jooksmine, linna mingi 15 minutiga. Kas ma olen nüüd moodsa tänapäevamaailma kiire elutempo ori?

Igatahes ma lähen orjan siis natuke Endla poole, et teha väike kohvilaks(ud) ja rääkida muuhulgas maailma asjades. Lisaks ka mängida oma läpaga....uue läpaga võiks öelda isegi. :) Täitsa tore masin on.

PS! Kellelgi Dell Latitude D600 seeria masinale DVD kirjutajat pole pakkuda?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Saan sust täitsa aru. Mul on jalad all ja ma eelistan neid normaalvõimsusel kasutada, nagu sinagi, Egert.

Väga kiiresti (ka sinu jaoks) käin ma ainult siis kui mul aega vähe on. Vahel tasuvad pikad jalad ära ka ;)