laupäev, 16. veebruar 2008

Päeva nali!

Suutsin öösel kahest Tiigi ühikast jala palati poole tulema hakata ja.....mu ei hakanud kätel ega jalgadel külm. Käed kuumasid ja jalad olid ka soojad....ometi mul olid jalas kingad ja väljas oli pea 10 kraadi külma. Okei, väljas oli suhteliselt ülirahulik, aga samas siiski külm. See ei ole üldse minu moodi, vahelduseks oli ikka ülivägalahe.

Eve sünnipäev....oeh, kogemus. Või meeldejääv sünnipäev ikka. Nii naljakas oli vaadata, kudias ta ei julgenud pakki lahti teha, lisavõtmeid saades arvas, et tegu võiks olla käeraudadega. "Peapakki"
avades võis arvata, et tegu on rannapalliga, nagu karbil kirjas. Aga jah.....vot Siili ta ei oodanud....See oli ikka omaette vaatepilt, see reageering, hämmastus...TÄIEGA tasus kogu selle vaeva ära. :)
Kristelit sai ka üle pika-pika aja näga ja ajada lolli ja mitte nii lolli juttu. Ta õpetas mulle kuidas õunaäädikast jooki teha....nuh...oli küll joogi moodi :P Tore oli.....
ja eksnaine....eks eksid kakle ikka. Küll lendasid pingud ja karud ja nirk/rott/orav/rebane, padi...aga lõpnes asi siiski toredalt ja rahulikult. :)


Väga äss ütleks tegelikult selle kohta täisa. Sulen nüüd punetavate põskede ja soojade jalgade-käte saatel arvuti ja lähen unetudimaale.

1 kommentaar:

Krissu ütles ...

Mulle ka meeldis:)