esmaspäev, 26. mai 2008

Stalker numero uno

Äktsioon tomius siis 23 läbi öösel:

Seal kaupsi ees zebra juures ootasin, et tuli roheliseks läheks...tuli miski tüdrik ka ootama. Ootasime ilusti rohelise ära ja läksime mõlemad üle. Ma läksin vana kaupsi taha parkimisplatsile tema otse edasi. Mõtlesin, et oleks võinud küsida, et ega ta Annelinna poole liigu...mis ma siis nägin? Keeras esimeses ristis alla bussika poole. Ma ei saanud mööda parklat kihutada, et kuna üks auto tuli ülevalt...nu venitasin siis ja vaatasin, et saan selle tüdrikule sappa võtta jälle. Tekkis hasart. Läks bussika juurest mööda, üle turu silla, määda anne kanli äärt, TÄPSELT samast sebrast üle, kust minagi. Anne ringi juures lasitas ka TÄPSELT sama sebra mida mina. Juba turu silla juures tekkis stalkeri tunne. Et olime siis juba eedeni juures ja mina (mustades riietes, kapuutsiga kuri onu jälitmas)...ja Eedenist mööda. Muidugi kasutas ta TÄPSELT sama teed, mida mina kogu aeg. Ja lõpuks seal värvilist majade juures keeras ära üle tee...sealt minu kodu näha juba.
Ju elab selles järgmises tänavas kaunasest... mõisavahes.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:D :D :D

Jälitad sa tihti nii tütarlapsi?

Egert ütles ...

Eip, tihti mitte. Täna näiteks ei jälitanud üldse kohe nii pikalt...ainult eedenist alates.