kolmapäev, 7. mai 2008

Pinnapealset kraapides


Postitusi tuleb nagu seeni pärast vihma. Kuna vihma sajab, siis võib. Panen siia jälle pisikesed nopped ja ideed ja muud säärased killud, mis täna kogunenud on.

Vahepala ka. Päris imelik, aga mul on raske välja mõelda miskeid pealkirju. Eriti just sellistele asjadele, mis ise ongi umbes pealkirja pikkused. Ehk on asi minu minimaalsetes postitustes või midagi sellist. Siis tuleb lihtsalt midagi imelikku sinna pealkirjaks panna ja kõik.

1. Kas Praktikandil ja Praktikandil on vahe? Jah, on küll. Umbes-täpselt 16eek/h.
2. Täna märkasin, et Maarjamõisa haigla taga on üks tubli maja, mille katusel on miski 2-3m2 suurune plaat....VÄGA päikesepaneeli moodi tundus-jei! Tublid.
3. Sama maja juures nägin ka kuidas tolmuimeja ümber kukkus. Loodame, et ta haiget ei saanud.
4. Mul on selline tunne, et me tagurdasime terve tee Elvast Tartusse, sest bussil undas terve see tee tagurdamise hoiatuspiiks. Oi kui tänulik ma olin, et händsfrii kaasas oli ja System Of a Down seltsiks oli.
5. Ma purustasin täna oma aastatepikkuse eksiarvamuse, et Systemil on olemas lugu (ja ka plaadid) Toxic City.....hoopis Toxicity on...päris kuri. Kuidas ma nüüd selle teadmisega elada saan?
6. Mõtlesime täna Timmoga välja kuidas reedet vabaks teha. Teisipäeval tuleb magada korralikult, siis kolmapäeval olla 8-st 12-ni tööl (2 vahetust jutti ) ning järgmine päev minna õhtusesse vahetusse-saab hommikul magada. Kogu keemia!
7. Timmo vaidleb palju ja suurema osa ajast tal ei ole õigus. Vähemalt saab targemaks. :-)
8. Ikkagi ootan oma uut...ja paremat. Ehk jõuab varsti kohale. On hoopis teistsugune kui eelmine. Parem, kumeram, heledam...ei, st tumedam on ikka. Suurem, osavam jne...(Need, kes mõtlevad, et ma nüüd tropp olen, siis mõelge uuesti-see olen siiski mina kes SELLE JUTU kirjutas. Mina-kahemõttelisuse edasiarendaja ja propageerija nii Tartus kui ka Viljandis.)
9. Ma sain juba teist kuud järjest kellegi Eggerti palgalipiku....hirmutav natuke.
10. "Pange grill üles...." -ja nii me Madisega tegimegi (pilt).

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma just vaatasin Madise uut fotot orkutist ja nüüd näen seda ka siin. No on alles päev!:D

Egert ütles ...

No see ei ole kohe veel midagi...oleks sa neid jutte kuulnud, mis me Tuuliga ajasime, kui Madist ei olnud... :-P