reede, 9. mai 2008

Nagu noor rebane aasal närides porgandit.

Kuidagi naljakas on, kui tagasi mõelda viimasele pooleteiskule nädalale. Tujukõikumised jooksevad seinast seina ja keldrist katusele. Nagu kappaks noor rebane aasal, kes kitsekese kasukast tahaks omale sõbrannat teha. Topise kujul seda siis. Muusika on sõber ja seda ei tohi kuritarvitada-kui oled kurb, siis kuule karmi ja energilist muusikat, mitte aeglast ja kurba. Samas eks need hetked ole ikka sellised, et kas võtad selle viimase taldrikule jäänud seenetüki ja kugistad alla või pöördud hoopis esivanema poole ja küsid soola. Vot ei tea, elu on täis valikuid. Valid ühe valiku ja siis teine uks sulgub. Selle avamiseks pead sa seda ainult avama. Lihtne?

Päevakajalist kraami ka:
Emps helistas täna ja ütles, et see nädal ei saa....ja siis küsis, et miks ma nii kaua üleval olen, et hommikul üles ei saa...wtf ta selle võttis? Ma olen miski 3 viimast päeva alustanud oma magamaminekukampaaniaid kella 10 aeg. Liiga palju vist maganud, sest nelja-viie aeg on ikka korra vähemalt silm lahti. Samas hommik võiks nati reipan ikka olle. Ei, mobla äratus ei jõua helinani, vibra pealt jõuan ikka veel selle kinni susida. Tema jõudis ka ekspertiisjärelduseni(ema siis)- mul on kevad südames.
Tööl saime kolida jälle, tore oli. Uue monitori saime ka. Teistele toodi ka seal 3 arvutit...miskid imepisikesed Lenovo kastid...VISTAGA! Duh, toredad itimehed. Pole isegi sisemist toidet, adapteriga käib see osa. Meie arvuti on jätkuvalt VÄGA aeglane...tõsiselt peaks mõtlema juba ISE winni vahetamisele..format C:\ saaks vähemalt adminniõigused :D
Eile kuulsime ühelt testijalt, et Timmo olevat värdjas. Käis kunagi teist testijat õpetamas- ha-haa-haaaa...täna tegin seda mina. Nüüd olen varsti ka mina värdjas. TEgelikult on ülilahe..sellist juttu oleme sel nädalal ajanud, et vähe pole. Kritiseerinud ja õpetanud nii tooteliini juhti kui ka vahetuse ülemat-korduvalt :P (Meil on olnud ka õigus muide ;)). Timmoga saab vaielda ka pidevalt, tal on sellised naljakad küsimused ja ideed ikka, et tambi peaga vastu lauda. Maandatud lauda ;) (ametlikult). Mis veel oli...ahjaa, šhokeerivaid jutte kuulsime õhtupoole ka, see oli natuke kuri, aga muidu ikkagi tore päeva. Keegi mul pereliikmeks ei taha hakata ja külla tulla? 2 päeva saab veel.
Ahjaa, vahetuse ülem (seesama, keda me täna õpetasime ja kritiseerisime) ütles,e t meie oleme loonud sellise olukorra, mida varem pole olnud. Nimelt meil on seljatagune riiul tooteid täis, AGA need on kõik meie poolt parandatud ja ootavad mehhaaniliste parandajate (<-ametikoha ametlik nimetus) kätt. Me oleme liiga osavad. :)
Ahjaa, selle lõigu kirjutasin tegelikult viimasena. Hommikul tööl viskasin oma vana kitli pessu-selline anum, kust seda enam kätte ei saa. Panin puhta kitli selga ja läksin tööle. Kohapeal avastasin, et kitliga läks ka üks ESD kinnas. Haa-haa....eks läksin siis uut küsima. Tädi Ane käest, kes on materjalispetsialist. Hiljem oli meil vaja ühte töötavat RASI (ei, see ei ole eelnevaga seotud) ja Daisy teadis öelda, et Tiina käest saab. Jap, kirjutaisn õigesti. Läksime otsisime siis Tiina üles ja tegime selgeks, et me siiski laenaks seda. Ta tahtis ikka veel teada, et kas me toome selle tagasi. Me ju siiski *LAENAME* seda. Samas tekib hetkel küsimus-kas me viisime selle üldse tagasi? Homme...või kunagi saavad :P
Kohvikusse nelja aeg teisele kohvipausile (tegelikust 2h hiljem) minnes võtsin tavalise-kohvi ja õunakook. Rõhutan sõna VÕTSIN. Kohvimasina juures (maksame kaardiga) mõtlesin, et WTF?! Ma ei maksnud ju koogi eest...ja siis läksin ja tegin ka selle tüki ära.
Bussionu tegin nalja...kuna ma taga otsas olin ja viimasena bussi jäin, siis....võib ju ikka kuskil pärast eedenit Annelinna majade vahele keerata ja siis alles avastada, et ma KA peal olen veel. :D Ekstra minu pärast tegi tiiru...tegelikult küll enda vea tõttu, aga see pole oluline.
Homme on siis ilus tööpäev-topelttasu ega midagi pole. Kõik töölised (2 vahetust korraga) peaks vist kohal olema, sest teise vahetuse ülem unustas öelda, et nende järeletegemise päev oli 26.-ndal. Upsi. Nalja hakkab saama, võimuvõitlus kohtade pärast, igast pingete klaarimised, maandamised....

Imelik energiahunnik on peal, paneks kasvõi noore kitse kostüümi selga ja läheks kaubamajja ostuööle jänest mängima :-)


Pats-Pats ka Gerlyle! :)

Kommentaare ei ole: