teisipäev, 13. mai 2008

Õel mina

Täna enne tööpäeva lõppu tekkis selline energia sisse. Esiteks tänu sellele, et ma sain kuri olla...või õel või midagi säärast. Oleks keegi minu abi palunud, siis ma ei oleks ära öelnud, aga vot ei palutud. Küll oli seal inimestel (ja ülemustel) probleeme, kuidas saada klaviatuuril alakriipsu(Eesti klaver ja Uk codepage või vastupidi), miks on see nii ja too naa, kuidas teha kolmandat asja. Lisaks tuli veel üks remondimiis juurde, mehhaaniline :D. Nali siis veel temaga selles, et ta miski välismaalane ja suhtlus käib inglise keeles. Loomulikult ju meil seal ülemused oskavad seda hullult hästi. Mindi otsima sõna "lühis" vastet...ma olin ainult 1m kaugusel tüübist...tema vastas. Vaatasin talle pmselt otsa. Aga miks rikkuda ära inimeste lõbu?

-Ikka veel ootan. Tuleks enne reedet, siis saaks juba Viljandisse selle akasa võtta. Mängida, kriitikat kuulda jne. Samas kriitikat sealt vist väga ei tuleks.

-Keegi oma moblale värinaalarmi tahab lisada? Ma pakuks ennast välja.

-3 päeva veel.

-Rattaga paar päeva vist ei sõida, sest keldri ees on miski haige pasauputus, pool koridori haiseb ja ei näe, et keegi midagi selle vastu ette võtaks. Miskid lauad olid küll pandud põrandale, et üle "vee" saada. Karm.

-Coq'ist pole ka veel vastatud....!

Kommentaare ei ole: