esmaspäev, 14. juuli 2008

Krobeline

[Krobeline- 14.07.2008 / 17:46:00]

Vahel tundub, et ei tundugi enam üldse kohe midagi....kuidagi. Samas siis kuulen mõnda lugulaulu (kindel lugulaul siis) ja tuleb naeratus. Ei ole otseselt põhjust, aga tekib üks seos ja siis see seos teeb seest soojaks. Naljakas ja imelik, aga nii see on. Kahjuks ei kesta see kaua. Teinekord on aga ka mõni lühike ja hea hetk piisav, et pikalt mõjuda või siis sööbida alateadvusse ja tulla välja mingi süütu seose näol.
Aga aitab sellest jamas. Võtame hoopiski tähtsama ehk siis materjaalse jama käsile. Et siis nagu mõni juba teab, ei saa Kaunase puiesteel enam pannkooki. No mina vist siiski täna teen, aga keegi ju külla niikuinii ei tule. Millegipärast on ikka nii, et Kaunasele kesklinnast on kõvasti pikem maa kui vastupidi. Mõned teekonnad on lihtsalt nii. Seoses siis sellega, et Kaunase jääb varsti (parimal juhul uuest nädalast juba) ainult mälestuseks, siis...peab lootma ja kõvasti. Uus soolakas tuleb korraldada, seda muidugi eeldusel, et seda on kuskil korraldada. Midagi kindlat ei ole ja 22 on see kuupäeva, kus väljavaated muutuvad nullilähedaseks...
Aga eriti tahaks tänada ühte inimest, tänu kellele mul siin on üldse mingeid väljavaateid. Muidu oleks suhteliselt kindlalt Viljandi poole minek käes olnud....haige, aga tõsi. Seega....aitähh sulle....!
Lumixit ei taha siis keegi? Kuskil ei ole veel soovi avaldatud, peab vist tõesti HV-sse kuulutuse tegema...mitte, et ma sellest nii väga lahti tahaks saada. HV- poolelt kardan seda, et eluilmas ei makstaks sellist hinda, nagu ma tahaks. Samas kui ei maksta siis ei maksta, pohh see. Rikas nagu ma olen, kingin ära. Ahjaa...EOS-iga ei oska ma jätkuvalt veel korralikke pilte teha...hirmutav kohati. Zoomist tunnen ka puudust. Eile oli taevas kuu, tegin paar pilti ka, aga pisike jääb...võiks miski monsterzuumobje olla....ehk kuude pärast on ka...samas ei usu. Väga kuude pärast ehk pigem.
Pildistamisest rääkides....ikkagi võiks keegi miski siseürituse välja pakkuda, kus ma saaks kaamerat testida...sähvida ilusti inimestele näkku, treenida rannet, tunda puudust teistest objektiividest jne. Välgu akusid ei ole veel ostust saati laadinud...miski kolmas-neljas nädal läheb juba? Ehk selle "viga", et tavaliste patareidega (~150mA?) pidi saama kuni 1400 välku teha, mul on see 2000mAh akud.
Eile sain siis oma elu kokku pakkimisega hakkama. Ütleme nii, et üks Passatitäis ja peaks asi ants olema. Mööblit ju ei ole. Kergem on jaamamõisast uus laud tuua, kui see siit viiendalt alla vedada.
Kes tuleb appi? Seda ka, et nädal-kaks ma saadan vist kõik elektroonika parandused pikalt, sest jootekolvid ja -vahendid on kõik kastide sügavustes. Pean hakkama saama nüüd filmide, dokumentaalide ja fotograafia abil. Nüüd oleks vist hea aeg õppida teooriat objede kohat näiteks... :P Ahjaa, panen saku skännu ka müüki...suht korralik skänner, muidu töötab, aga toitekuubiku peate ise muretsema. Lisaks võite saada veel miski raha eest HP Laserjet 5L laserprinteri, tooneris midagi sees on, sest töötab. Kui palju-ei tea. Ainuke "mure" teile on see, et see on LPT pordiga...ei ole USB-d. Lauaarvutile okei, läpaga kahtlane.
Mis siis veel tarka....tööl on nagu tööl ikka. Nalja saab kohati nii pahast kui ka heast küljest. Rääkida võiks küll...palju võiks isegi, aga kes see hull ikka kuulata viitsib. Seega ma ei üritagi eriti....aga 100% eemale hoida jätkuvalt ei suuda. Praegu on tööl ikka mõõnaperiood küll, eriti vähe tuttavaid. Hetkel on muidugi positiivne see, et õpilane on jätkuvalt veel minu valduses-seltskond päev läbi olemas. Paari kuu pärast tuleb seal üldse mingi eriline majandamispraktika, kus terve tehas segi lüüakse, eks näis kuhu me siis maandume.

Aitab kah, pannkoogid ei tee ennast ise.

2 kommentaari:

. . ütles ...

Küll sa ka saad kunagi nii heaks kui ehk mina olen fotonduses ja suum ei ole peamine, eggy saa juba lapse east üle, et tahad seda, ma ütlen sulle, suum maksab kõigest 120 000 eeku, küll sa kunagi selle ka saad, tee tööd ja näe vaeva küll siis suum ka tuleb .

. . ütles ...

Kas sa arvad, et see minu 55-250mm on hea obje? kui seda arvad siis eksisid kõvasti, ainuke asi on see, et ma üritan ennast fotonduses korralikult üles töötada ja kui võimalus tekib, küll mul siis mõni valge ka sinna kotti poetub, aga vaeva tuleb selleks kõvasti näha, sest ega tehnika ise pilti ei tee,seda teeb inimene ikka .