esmaspäev, 28. juuli 2008

ei taha, viitsi, jõua

[KavalTriinu - 27.07.2008 / 22:37:08]

..kui ma veel ühe korra pean kolima, siis loobin aknast kõik elektroonika ja muu kraami (välj aarvatud läpa ja fototehnika) alla puruks. Võtan bensiini, valan kõik elektroonika sellega üle ja panen põlema. Siis vaatan ja nutan seal kõrval, kuida 90% minu elust tuhastub. Kui see rituaal on läbi viidud, siis viskan ka ülejäänud elektroonika sinna, mis ma enda eest peitu olin pannud, ja teen uue lõkke. Kui see jama on ka läbi, siis võtan spordikotiga riided, seljakotiga läpa ja fototehnika ja kõnnin uude kohta.

4 kommentaari:

. . ütles ...

Eggy see hetkel sinu folgi kõige teravam pilt edu sulle ja et käsi ei väriseks :)

Allar ütles ...

Supper (jah, kohe 2 'p'ga) mõte! Kui ma kusagilt natukene raha juurde saan, ostan videokaamera ja tulen filmima!

. . ütles ...

Allar hea kaamera maksab vaid 25k ja teised on rohkem kodu seinte vahel möllamiseks

Allar ütles ...

Tean-tean, aga nii palju mul seda krabisevat pole ja no ma pigem esimese hooga nii palju ei tahaks investeerida kah, isegi, kui raha oleks. Esimene, proovimiseks, ja just rohkem koduseinte vahel möllamiseks võib mitte nii hea kah olla ;)