laupäev, 5. juuli 2008

Augulugu.

[5.07.2008 / 21:06:05; Ihaste tee]

Läksin siis mina täna ilusti tiirutama Tartu vahele. Igasugustest imelikest kohtadest käisin läbi, kuhu ma ennem sattunud ei ole. Ühe maja taha eksisin ära ka. Sama teed oskasin tagasi minna küll, aga nii on ju igav. Pärast tuli välja, et see ju õp. Mülleri kurikuulus Tiigi tn 4 hoone. Täna olen siis ületanud ja alatanud (või kuidas peaks ütlema silla alt minemise kohta) Tartu kõige pikemat silda. Ületamisel on teeolud ikka päris hävitavad. Seda just eriti jalakäiate ja ratturite ribakestel.
Tiigi tänava park ja ühikas ei puudunud ka sel korral minu teekonnalt, samuti nagu ka purskkaev, kus ma ühtegi pilti ei teinud. Raegkoja plats ja kaarsild-kõik olid sees. Olen leidnud uue tee, kus on palju "kalastajaid" ja kalastajaid. Mida sügavamale minna, seda metsikumaks muutub rohi-hein. Augud on võimsad, ratast päris ära ei mahutaks, aga pea küll. Õnneks nendest saan ma ilusti mööda.
Pärast viimast silla alatamist mõtlesin järele uurida, et kuhu kanni see Ihaste tee ikkagi siis läheb. On ju teisel nii....nimi. Sõitsin ja sõitsin ja...iga natukese aja tagant oli miski mäkktoonaldsi träni maas...õudne. Kaks huvitava nimega bussipeatust oli ka: Ihaste tee 1 ja Ihaste tee 2. Jõudsin lõpuks ka miski tsivilisatsiooni ääreni välja, kus ma otsa ringi keerasin ja tagasi tulema asusin. Oli üks rist, kui seda nii võib nimetada, kust ma armsa kodu, Annelinna, poole suuna võtsin. Natuke maad sõites jäi mulle silma üks auk. Esimene mõte oli selle servi nähes löökauk. Siis aga nägin augu sisse ja mõtlesin LÖÖKAUK! Eks te vaadake ka seda pisiauku.

PS! Eemalt ka sellest augukesest pildike, et te aru saaks selle suurusest.
PS2! Kohvilõhna kadumise müsteerium on lahendatud!

3 kommentaari:

. . ütles ...

EGERT kuhu kadus siis su kohvilõhna müsteerium ?

Egert ütles ...

Lahenduse leidis, aga sellest mõni teine kord.

Anonüümne ütles ...

Ei auk on päris kenake!:D