esmaspäev, 28. juuli 2008

Ei oska

Kurat küll. Kohe üldse ei oska pilte teha...peegli abil läbi objektiivi vaadates tundub kõik see maailm NII ilus. Teed klõpsu ära ja...ei ole enam. Okei, kui särid-avad paigas, siis paistab LCD-l pilt ilus. Sikutan arvutisse ja....ei ole. Kole on. Kas on liiga alavalgustatud või on kuidagi udune-fookusest väljas. No kurat küll...tahaks ju kõik ajada selle kit-obje kaela, aga ei saa. Masin ei ole süüdi...fotograaf on. Mõne pildiga võib vist isegi rahule jääda, aga neid on liiga vähe. Peab vist töötlema...natuke gammat juurde ja pilt kaotab kvaliteedis, samas objektid tulevad nähtavale. Galerii "kiiruse" tõttu on salvestamisel kvaliteet kuskil 75-80% juures, mis teeb pildid veelgi koledamaks.
Nõme... ja üleüldse on kõht tühi, aga pakkima peaks. Veel viimased asjad. Uus võti on taskus, kasutada veel ei saa. Ehk varsti. Loodame, et mingeid jamasi ei tule nüüd kohe. Homme on siis igatepidi pöördepunkt jälle...elukohaline ja töökohaline. Või õigemini võib olla pöördepunkt. Mõnes mõttes loodan, et ikka on ka, teisalt mitte nii väga. Ei, tahan ikka. Huvitavam on seal, samas "vanad inimesed" jäävad maha...kuigi meid võidaks niikuinii uue kuu algul lahku lüüa. Ja ma jään alles....tulge kurtke ja ma lähen kurdan edasi. Ma vähemalt LÄHEN JA VINGUN, mitte ei mõtle, et miks keegi midagi ei tee. Rääkides saab asjad liikuma....või noh rohkem kui mõeldes.

Tervitused "Oh kuusepuu a la Folk '08" idee autorile. :)

PS! Kirjutada Ka ei oska enam.

3 kommentaari:

Priit ütles ...

Vaeseke...

. . ütles ...

Egert mis sa vingud mina ei ole ka teab mis tipp aga ometi ma püüan parimat seega edu sulle samal alal .

PS: ja mina pole ühtegi pilti töödelnud .

kadriko ütles ...

Ma nüüd panen diipi ja ütlen, et sa ei saa kunagi pilti niisama ilusat kui on see, mida sa näed oma silmaga.