reede, 14. märts 2008

....siis kui ma veel Monk olin.

....sind otseselt mängus ei olnud. Mina olin....Monk. Siis Mehis oli Mehis ja see monki assistent oli Liina ( keska klass). Monk siis tegi midagi paha (khmk...siin tuleb see sinu soovitus mängu) ja mingi kamm oli....eriti haige oli see, et see pahateo teine pool oli põhikooliaegne klassiõde Triin, kes on suht *...kuuldu järgi ikka veel. Ja siis kuidagi tulid Mehis ja Liina Monki juurde, suht pärast seda pahandust, ja hakkasid midagi otsima vms...ühesõnaga Monk jäi vahele...siis oli kuidagi selline elurõve tunne ja mingi eeem...klaas kukkus käest põrandale...nagu need shokid vms...ja siis Mehis ja Liina muiugi noomisid kõvasti...sel hektel olid kaudselt mängus sina (mina olin ju monk). Selle pihta siis noomisid vms...Monk kõndis vaikselt, nagu eem...zombi, hullus leinas olev inimene või selline, kes on miski hullus meeleheites vms....eem...totally devastated...ringi ja läks kuhugi välja ära. Midagi ei vastanud Liinale ja Meisele. Siis läks (Monk)...sinna silla alla kivi peale istuma..

Kommentaare ei ole: