kolmapäev, 12. märts 2008

Jah...saab küll!

...täna kleepis mehhatrooniks ABB karpidele silte ja pistis tillu-lillusid asenditesse A ja B. Juhhuuu!!!!
Teine praktikant saab ilusti elektroonikaga tegeleda ja muud mõnusat ja harivat teha....lisaks kõrgemat palka. Mida veel tahta? Eemm...üleviimist? Ma praegu ei saa siia kirjutada enam...liiga palju tuleks ropendamist.

PS! Seletage nüüd mulle ära mis ASI on induktiivsus. Mina ei tea, aga trafodes pidi neid kaks tükki olema ja ka igalpool trükkplaatidel. Aitäh.

4 kommentaari:

Krissu ütles ...

Induktiivsus – juhi võime osutada vastupanu pingemuutustele. Tähis L ja ühik H (henry)
:D
Ma pidin oma füüsikalaborites koguaeg seda induktiivsust vahtima.

Egert ütles ...

Eeem...füüsikalist nähtust vahtima? Kas sa pidid ka seda "induktiivsust" ühest kohast teise panema, plaadil või kuskil ära tundma või isegi käes hoidma? :D

Krissu ütles ...

Hmm, mul oli induktiivsuseks mingi masin. Kondensator äkki?? Või ei? Krt seda mäletab, mis selle masina nimi oli:D

Egert ütles ...

naljatilk oled....sul oli mingi masin, mis oli füüsikaline suurus? Naljakas...PS! Mina kondensaatorit masinaks ei nimetaks.