pühapäev, 16. märts 2008

Paljuks läheb, aga suva:

kaks riideeset, mis hetkel seljas on:

* reeboki dressid
*valgete varrukatega...eem..pluus

kaks põhilist asja, mis peavad ühes suhtes olema:

* üks inimene
*teine inimene

kaks lemmiktegevust:

* tina panemine
* VISTAga arvutile format c:\ (hea, soe tunne tekib kohe, et üks heategu ära tehtud)

kaks asja, mida praegu kohutavalt tahaks:

* remondijaam...ehk siis 30-50k raha
* STK-500 kätte saada

kaks asja, mida sai eile õhtul tehtud:

* kuulatud kuidas naabrid sugu tegid
* mossitatud

kaks asja, mida täna sõin:

* pannkoogid
* kohvi

viimased kaks inimest, kellega rääkisin:

* Alo
* Tiina

kaks asja, mida homme teen:

* Lähen tööle
* Panen tina

kaks pikimat autosõitu:

* Viljandi-Pärnu-Saaremaa-Saarema-...-Pärnu-Viljandi (3päeva)
* Viljandi-Tallinn ehk...tegelikult siiski Tallinn-Viljandi pärast Metallicat.

kaks lemmikjooki:

* kohvi
* ikka kohvi...ei, kakao tegelikult.

kaks asja, mida ma pole blogis siiani enda kohta öelnud:

* ma kardan kõrgust
* Mullamutid ei söö hakklihapalle.

kaks tööd, mida ma never ei teeks:

* selveritädi
* maximatädi

kaks filmi, mida vaataks veel ja veel:

* Stargate SG-1
* Starship Troopers ehk...ebaaus on valida ainult 2.

kaks kohta, kus pole elanud, aga tahaks:

Emh..majas olen, esimesel korrusel olen, teisel ja kolmandal ja viiendal ka. Palatis ka. Talus ka. Kus veel? Telgis?
* Päris oma majas
* teletupsumaal

kaks lemmiktoitu:

* pannkoogid vaarikamoosiga
* tegelikult ei oma lemmiktoite

kaks kohta, kus praegu parema meelega oleks:

* voodis pikali peavalu tapmas
* pesemas (kuhu ma ka kohe lähen)

kaks inimest, kes vastaksid, kui see küsimustik edasi saata:

Tinky-winki

Po


Säh teile kooki moosiga!

Kommentaare ei ole: