pühapäev, 2. märts 2008

Not so perfect...

Pidu oli täitsa olemas. Esimesed saabusid 20.15, viimane natuke enne 12-st. Siis hakkas ainult rahvast pisihaaval ära minema. Mingi 2aeg tekkis nõmedalt kuri väsimus peale. Läksin viskasin vähe pikali....kuulasin pea kõrval olevast kõlarist korni, mis oli muide päris hea. Hiljem olin ikka veel ka LP aeg ärkvel. Kuidas saab korraga pikali olles olla nii külm kui ka palav? Põhimõtteliselt on palav ja higistad, aga siis jälle käivad külmavärinad üle...magama jääda otseselt ei saa. Nu nii ma seal siis lamasin ja mõlgutasin omi mõtteid mõne tunnikese...lõpuks kunagi jäin ka magama, mingil määral. Seitsme aeg (oli vist kuskil nii) tõusin üles ja vaatasin, et maja oli põhimõtteliselt tühi...läksin tagasi tudimaale. Poole üheksa aeg ajas Mehis mind üles ja küsis kuidas testrit kasutada. Sain peaaegu magama jälle ja Klaarika tuli ukse taha...tahtis näha, kas me üleval oleme. Nuh...siis olin juba jah. Läksin veel natukeseks pikali ja....kuskil 10 aeg tulin üles. Pea ei valutanud, kännud ei värisenud-jehuu...success! Samas päev on veel pikk ees ja küll siis näeb mis juhtub. Kuidagi imemoodi sattusin BBC peal TopGear-i peale...2 osa järjest! :) Aga pärast seda on surm...kuskilt midagi ei tule. Klaarika on veel paaril korral seltsiks käinud...praegu läks midagi magusat ostma :P

-Aga siiski tekkisid sellised sisevõitlused jälle. Miks Ta? Kas Mina? Kui, siis kuidas? Keegi võiks üles ärgata...

PS! Miks mu jalad jääkülmad on jälle?!!

Kommentaare ei ole: