neljapäev, 11. märts 2010

Tööpäev

Täna siis algas päev meeletult vara - kaheksa aeg. Tegelikult isegi poole kaheksast. Poole üheksaks läksime sööma, kinnimakstud hommikusöök siiski. Kohvi oli jätkuvalt vastik, miski mahl...või pigem kissell oli sõnniku järelmaitsega ja sai oli kuivanud. Muidu oli täitsa nagu. Siis tagasi oma tubadesse lebotama miski tunnikeseks.
Nati enne poolt ühteist saime minema, hotelli eest takso ja Promectorisse. Jõudsime ilusti kohale 20minti enne tähtaega. Tegime sõõru imelikul tänaval, et aega viita ja läksime sisse. Saime oma "hõustiga" tuttavaks. Nati pidasime plaani ja siis näidati massinat. Päris vinge pill. Operaatori peamine ülesanne oli masina tööle panek...kui testiprogramm avatus, siis nupu START vajutamine PLC-l. Ülejäänud elu oli kõik automatiseeritud. Käisime ilusti jalgratta tehases lõunatamas, kus kõik kinni maksti :P Nati uuesti tööd ja siis neljaks olime kesklinnas tagasi.
Lasin meid ELFA poe ette vedada - see Turku oma pidavat olema üks pisike koht, aga ometi 2-3x suurem kui meil Tartus. Piilusin ringi vähe ja ...ennäe..oligi BT GPS seal saadaval, pärast tuli välja, et sama hinnaga mis Eestis. Sai see siis ära ostetud ja hotellis pead murdma hakatud, kuidas ma autolaadijaga selle GPS-i aku küll ära laen. Lahendus lihtne: võta läpa laadija, kaku sigaretisüütaja pistik 5€ sendi abil lahti ja ühenda saadud klemmid läpa laadijaga. Voila, midai maha ei põlenud ja aku sai täis. Praegu ei ole veel sattidega ühendust saanu, ehk siseruumi viga.
Sai siis linnas tsillimas käidud, pildistatud, Stockmanni ära eksitud, muumitolle nähtud...ja ostsime läbukraami. Pärast hotellis tegime läbuõhtu-müsli ja joogijogurt. Piiblit lugesime ka taustaks - ju kerge kraami viga (kõva piim siin juba 0.4% rasvasisaldusega).
Kuna tegu siiski tööreisiga kirusime töö olukorda pikalt ja pidevalt. :-)
Homme nüüd jälle breikfääst ja rongiga Helsinki poole.