esmaspäev, 22. märts 2010

Kiiremast kiiremaks

Nunii, hommikul helistas keegi ja küsis, kas ma tegelen läpade remondiga. Tahtis ühte paaviani (videojama nagu ikka) väga kiiresti korda saada, nagu poole jutu pealt välja tuli. Ütlesin siis kuskil 1.5x suurema summa kui tavaliselt, nati jonnis, et tallinnas teeb keegi 0.8x summaga, aga noh...mul pohh, tööd palju niikuinii ei jõua hästi. Varsti oli nõus ja nagu välja tuli tahtis lausa samal õhtul seda saada tagasi.
Pärastlõunal helistas keegi teine, et toob Marko läpaka ära. Ma tean küll ühte Markot, aga nagu välja tuli siis too ei teadnud sellest midagi. Mõtlesin, et selle esimese kõnega siis seotud. Mark oli ka sama.
Koju tulles tegin "kiiresti" ära silla reballi ja voila - toimis küll. Ladusin juba kokku ja keegi helistab...seesamune jutu alguses figureerinud kuju, et ma tulen siis. Algul oli WTF??! Kas ma tegin siis just ülbelt kiiresti miski muu masina ära või lohh mõtleb nii lambist järele tulla. Hiljem selgus, et ei tulnudki järele vaid tõi hoopis SELLE läpa millega TEGELIKULT ülbelt kiire oli. Sai siis too ka kähku elu manu toodud. Kell oli saanud 9.

Hiljem tuli välja, et selle müstilise Marko sääääääääääääääääääääääääästu paavianil on veel tatspädi rott surnud. Eks siis näis mis saab.

Ahjaa, Mäki jaoks tellitud akulaadimise kontroller oli vales kestas - persse! Saadan selle mäki minema, ei viitsi enam.

2 kommentaari:

Allar ütles ...

Väga lustakas! :)

Anonüümne ütles ...

regleh.blogspot.com
muutsin viisakamaks oma aadressi.