laupäev, 13. märts 2010

Tagasi kodusse

[Pimmitamine]

Kogu elu algas jälle poole üheksa aeg, kus läksime hommikust sööma. Seal avastasin muumitrollide küpsised ja Müül sai pea otsast ära hammustatud. Hatifnatte ei olnud ikka veel kuskil näha. Jätsime koristajale müslit, jourtit, kokat ning juustusaiu - loodame, et sai kõhu täis. Kell 11 lahkusime oma toredast "hotellist" Cumulus.
Turku rongijaamas üritas osta rongipiletit Turku, mis ei läinud õnneks vaid sain pileti hoopis Helsingisse. Kaks tund 140-160km/h sõitu hiljem olime H-s. Kõhud olid vahepeal tühjaks läinud ja hakkasime söögikohta otsima. Üks oli kallis, teine täis, kolmas täis, neljas imelik, viies ei sobinud jne...jõudsime otsaga hoopis kirbuturule, kus oli isegi vanemaid objektiive, kahjuks küll mitte 6x6 formaadi jaoks, mida mul vaja oleks läinud. Edasi otsustasime, et lähme sadamasse. Meil ei olnud küll õrna aimugi kuhu poole peaks liikuma, aga astusime kindlal sammul. Üks hetk avastasime erootikapoe akna enda kõrvalt - dildod ja vibrad ilusti tänava poolsel vaateaknal väljas :D. Siis avastasime sildi "Länsisatama ->" Wihiii...olimegi õigesti liikunud. Pärast mõningast müttamist jõudsime sadamasse ja saime oma kaardid kätte. Tegme väike lantsi: hiiiiiiiiiiigelsuured lihapirukad. Sai jälle miski 2h oodata. Jälgisime laevalt maha tulevaid inimesi - 2 laevatäit. Päris tsill tegevus. Uurid ja mõtled, vastutulnud inimestele et kes neile laeva pealt tulla võib jne. Iga teine inimene vedas kastide kaupa alkot - haige. Üks teismelisest moeRÖÖGATUs oli ka...scary.
Lõpuks jõudsime oma teise rohelise praamikese peale ja...jälle sama olukord - kuhu nüüd minema peaks. Ideid polnud, ruumi polnud jne....hiljem ledisime ühe pisikese vaba koha, kuhu maha prantsatasime. Poole lahe peal mängisime laevade pommitamist, laevade nimed olid Star, Superstar, Siljaline...kõik sai põhja lastud.
Tallinna sadamas oli võimatu taksot saada, 15minti päras üritamist saime miski vana saani peale. Arve tuli bussikasse 170raha ja kui tsekki küsisime, siis läks otsimiseks. "Ma olen tsekiraamatu koju unustanud" - õu jee, nah...ütlesin, et kui tsekki ei saa, siis meie ei maksa. Mõne minuti pärast jõudsime punkti, kus taksojuht ütles "head päeva siis" ning me lahkusime, maksmata :P. 20.30 bussile sai piletid sebitud ning siis kohvi kaasa ja bussile. Algul suutsin endale kohe kohvi peale valada, hiljem tegi seda sama M. Buss käis imljonist eri kohast läbi ja 23:11 jõudsime Tartusse. "Ainult" 12h tagasi olime alustanud tulemis Turkust. Nüüd on selline hage kopp ees transpordivahenditest, et....päris mitu aega ei taha sõita.