esmaspäev, 4. august 2008

Praaktoodete võlu


[Puurik - 4.08.2008 / 19:49:29]

Vot sel korral olen ma õnnelik, et see puur nii pask oli. Oleks ta murdunud, siis ma veritseks vaikselt köögis oma näppu, millest on poolik puur läbi surutud. Vedas. See on see "põlve otsas" metallitöö tegemine. :/

5 kommentaari:

. . ütles ...

Egert mina lähel ja ostan ei veritse sina ei osta ja teed veritsed . Tahad elada või veritsed tulevikus selle nimel et ei pea maksma ja kunagi kärvad maha ? :D

Allar ütles ...

Kusjuures, kui tähelepanelikult lugeda, siis ega Egert ju ei veritsenudki. Nii et, mis siis ikkagi on parem, kas maksad ja ei veritse või ei maksa ja ei veritse?

Mehis ütles ...

Haha. Aga äkki kvaliteetsem puur poleks ei murdunud ega väändunud?

Egert ütles ...

Mehis on õigel teel...

Allar ütles ...

Eks me kõik oleme kord õigel teel olnud.
:D

*-Aga mulle ei meeldi, et ma pean kommenteerimiseks mingit sugrupugrut tõlkima.