reede, 8. august 2008

"Kui karu kardad, siis metsa ära mine"

Päeva lause peaks see nüüd olema...igathes nii ütles mulle politseionu, kui küsis MIKS ma RATTAGA (kujutate nüüd ette, eks? Huligaan, noh!) kõnniteel vurasin. Hoiatus. Oh jah...kriminaalide nimekirjas olen nüüd Allari, Helgeri ja Lauri kõrval.

Anyone like to join?

PS! Kuidagi tuleb ju see maagiline kuupäev 08.08.08 eriliseks teha. Kõik see jama juhtus enne 11-st. Ahjaa...hommik algas jälle nagu eile. Päris sitt värk.

5 kommentaari:

MARRE ütles ...

mina olen krooniline krminaal, ainult et ametlike võimude poolt tunnustamata veel. kas see juhtus tartus?

Egert ütles ...

"Asukoht: Raatuse tänav 20 juures"

MARRE ütles ...

no kena. rattateed seal ju pole ja sõiduteel on hirmus. ma olen sügavalt nördinud selle ühiskonna rattavaenulikkuse pärast.

Egert ütles ...

Eks ta on jah nii...sõita rattaga autoteel...ma päris kindlasti roniks sellega ju näiteks kaupsi ristmikule...no ei ole kohe kuidagi seda enesetapusoont sees...nagu seaduse järgi peab olema. Ei tea kas 13 aastased peaks ka sõitma rattaga linna liikluses? Kiirusel siis umbes 10-15km/h?

MARRE ütles ...

kaupsi juures on vist osa kõnniteed ratturitele eraldatud. vähemalt kohati. ise asi, kas seaduslikult soovitud marsruuti pidi saab liikuda. rattateed saavad vahel lihtsalt otsa. 13 aastastele peaks liikluseeskirju õpetama enne kui ratta peale neid lubada