neljapäev, 15. veebruar 2007

Vahepala

Mulle meldib Tartu KHK suhtumine kooli esindajatesse Intellektikal: Me viime teid sinna, kui masinaid vaja kohale tarida, aga ise teate kuidas tagasi saate. Nu see selleks. Saame vähemalt mingid särgid-loodetavasti endale, sest korralik T-särk on vägagi teretulnud asi. Eks näis. Mina olen nüüd otsustanud siiski reede õhtul koju ära minna. Ei tasu see kraam ära. Vaatab veel kellega...kui üldse kedagi on nii hilja minemas...

Et siis vol2 minu lolliks minemisest: Hakkasin ühikas koristama...paska lendas siia ja sinna. Leidsin Jossi voodi juurest mingi pehme kerajas asja, mille peal oli pehme hallikas hallitus. Loodan, et see oli kunagi karusmari. Et enda tublidust tõestada tegin vaiba isegi mõlemalt poolt puhtaks....ka vaiba alune põrand. Oi, ma olen tubli. Nüüd sain kännudele sooja....varbad, va tolvanid, küll külmetavad millegipärast.

Ahjaa...üks hirmus mõte tuli veel...kun ma homme otse mesiilt plaanin bussikasse põrutada, siis pean hommikul kõik kraami kaasa vedama. Originaalis olekssee mõned riided, läpa koos varustusega, jootekolvid, digikas, varujuppe elektroonikas jne...see kord jätan vist elektroonika värgid välja....isegi testri jätan siia, ühikasse. Päris õudsed ideed....ei tea kas pean ka vastu. Loodame. Tundub, et mingil määral tuleb atlantise nädalavahetus.

Kommentaare ei ole: