teisipäev, 13. veebruar 2007

Tervist blogerid

Kõigepealt siis ülla-ülla IT-uss alustas ka blogimist, kuna vahel tahaks inimestele asju lihtsalt ümber nurga öelda....võib olla isegi nina alla hõõruda, karistada. Ma ei ole paha. Tervitage siis mind.

Tänane päev...mis seal ikka...öösel oli külm, õhtul jälle soojem. Ei saa ka mainimata jätta, et eile käsi ühikas meil reid ja kõik pandi puhuma. Ma puhusin välja 0.0 promilli...hullumaja. Siis enne seda käis see ühika juhataja ja ütles, et meid pekstakse viiendale korrusele. Seda kolmest tuba olevat vaja neljanda korruse ehitajate jaoks. wtf? Mingu ta ka pikalt. Minul on leping olemas selle toa koha pealt selle kooli aasta lõpuni ja ma ei lähe viiendale. Sinna lähevad ka kõik neljandalt korruselt(loe põhikoolijärgsed debiilikud). Pole mulle seda ajude terrorit vaja. Täna käis jälle meid vaatamas...et kas meil on kõik korras vms...saime suht lihtsalt lahti. Ja jälle jäi talle ette meie pliit, millega me tuba kütame :D(pole ju veel puhurit).

Kool...nu praktika on lahe. Iseli CNC pink tegi täna lollusi....õigemini tarkvara jooksis kokku. Ühe korra lasime tänu sellele freesi cnc pingi alumiinist alusesse, ups, ja teisel korral küljega vastu plaatide kinnitus rauda. Vedas et frees ära ei murdunud...haises küll :| Galaad jooksis kinni ja ei allunud enam juhtimisele...nalja kui palju. Täna läksime kooli 10-ks, tulime koju Simpsonite ajaks. Ärapanija ajal pidasime lõunat. Ja siis nelja aeg jälle see talveuni/kevadväsimus...õudne..

Aitab nüüd küll...Ahjaa...Liis pidi Allariga pragama, sest see raip võtab alati minu voodi ära jalebotab seal..kas ilma või koos minu läpaga..kuri loom on. Nüüd lähengi makarone sööme, mida ta valmis tegi....bye

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ihihihi. ma ütlesin Almale ka, et ta su vorsti enam külmkapist ei sööks.