pühapäev, 25. veebruar 2007

Keerdkäigud...

Esiteks:
Päris jama on, kui inimesed ei suhtle! Palun helistage, kui liigute. Miks mind bändide peäval ei olnud? Sest ma ei teadnud kindlalt, kas keegi tuttav ka seal ees on. Paar kahtlust oli, aga siiski...üks sai kinnituse10 mintsa enne selle jama algust. Ülla-ülla...ja siis teine, kes pidi vist nagu helistama(vist?), siis nüüd, blogi lugedes. Priit ka mainis, et tuttavaid ei ole...nu ma siis mõtlesin, et ei hakka minema kohale, kuna olin ka Mariliniga...nüüd hakkan jälle natuke rohkem kahetsema, et ei läinud. Nagu oli see ka eelmisel korral...kuskile minemisega...mis see oligi nüüd...em..krt, ei tule meelde. SEe on see samal ajal kirjutamine ja mõtlemine. Ma NÜÜD olen kindel, et see kuivikute vastuvõtule mitte-minemine hakkab mind ka kummitama. Õnneks oli mul Mannuga üks üle lähimate aegade lahedam õhtu-päev-öö. :)

Teiseks:
Pingviinide paraad maal ema sünnipäeva tähistamise ajal on saanud juba tavaks. Miks ma siis sellest ei õpi ja ikka kohale lähen? Õudne, nuh.Tegelikutl sel korral läksin, kuna onul oli vaja arvutit uurida, mis jõudis tagasi kahe kuuliselt remondis olekult! :D Mida sa teed arvuti juures 2 kuud? Masin oli nii hullult koomas, et õudne kohe...3GHz Cellu, 256MB RAM...isegi kurjajuur XP võiks sellel korralikult joosta, aga ei...eks näis, ajab järgmine nädal talle uue winni peale. SEllise, kus ei ole [paranduses siis] peale installitud korraga ATI ja nVidia graafika draiverid.
PS! Kõtu on liiga täis ja Malevi siilide koht on ikka ülimad!

Kolmandaks:
Hull aretussüsteemi isu tekkis nüüd. Pmselt on olemas süsteemid, mis GPS-iga juhivad automaatselt traktoreid. Annad ühe otsa kätte ja ülejäänud põllu sõidab masin automaatselt. Süsteemidel ainult väike vig-hind. 30cm täpsusega masinad, õigemini seade juhtimiseks ilma jõuosata, maksab 150-200k'd. Idee tekkis teha asi ise ja mitte GPS-i sati põhiselt vaid oma väikeste majakate, mille põllu äärde maasse susid.

2 kommentaari:

E v e ütles ...

No mulle öeldi, et sa ei tule.
Ma veel ekstra küsisin, kus Egert on.
Aga mõtle positiivselt, said Mariliniga koos olla, see on ju kõige tähtsam:)

Egert ütles ...

jup, tähh.