kolmapäev, 14. veebruar 2007

Maailm on hulluks läinud

Viimasel ajal on kõrva riivama, ei ikka pigem kuvaldaka peksma hakanud 'muusika', mida õde kuulab. Kas ta siis ei võikski jääda Slipknoti ja Systemi juurde, mida mingi aeg hullult kuulas? Disturbed ka ei ole ju paha...aga need tema hetkel lemmikud...oi jeerum. Õnneks, et mul kodus arvutil hull saast "helisüsteem" taga on, muidu rikuks selle ära. :)

Proovisin just priitu blogima ajada, aga ei õnnestunud eriti....temal ei olevat aega...väike lõik msn-i logist:
Priit: hakkasin serenaadi kuulama(a-rühm)---õudne
Eggy: 9:30:51: jobu oled või ?Lõpeta kohe ära, va idioot!!!
Priit: 9:31:20: no järgmine etapp on enesetapp vist:D
Eggy: 9:31:57: ooh ära lõppes--adema tuli järgi...nüüd jõuab veidi taastuda


Näete jah?


Eile läksin juba mingi 11-aeg magam...isegi natuke ennem, küll ma olen ikka tubli. Panin äratuse kümneks ja....08:42 silmad lahti....nägin mingit hullu und. Läksime kellegagi ühika tagauksest välja midagi kuhugi ära viima...sel ajal võtsime paar lonksu õllet ja siis tuli see reid meelde....[Ahjaa, meil ühikal ei ole tagaust] Läksime siis igaks juhuks eest poolt, et näha kas mingeid võmmiautosi ka kuskil on....ei olnud, aga jooksime peaaegu juhatajale otsa selle pudeliga ja põrutasime siis Raadi poe juurde..välja jõudsime aga wiljandi Centrumisse, mis oli maksimarket tegelikult...:D Käisime poes mingid sõõrud ära ja ma tahtsin mingit sokolaadi osta. Läksin leti äärde ja ISICuga ei saanud maksta..tahtis veel isikut tõendavat dokumenti. Kuni ma talle id kaarti rahakotist võtsin hakkas ta tegelema järgmise kliendiga. Mingi noor tüüp oli, kes endale mäkgaiveri nuga tahtis osta...sellega oli mingu hull jama....10-15mintsa istusin seal oma sokolaadi oodates..ikka tegeles selle debiiliga, kes oli minu JÄREL...karm elu. Kell sai isegi juba kümme, pood oli pime ja me peame ju 10-ks ühikas olema. Siis sai kuskil uni otsa.
Kas igavusest magamise ajal näeb selliseid igavaid unenägusid? :|

Ja mis veel kõige hullem...miks ma nii palju ja pikalt siia kirjutan? Alguse asi....hopefully.
Igatahes täna ma siis õpin jootma e. jootekolbi kasutama. Jootmise praktika. Jätame sellise pisikese fakti kõrvale, et ma olen jootnud kauem, kui Tartu KHK sellisena on eksisteerinud. Mingi üle kaheksa aasta teeb siis nüüd juba....ja ma pean jootmise praktikas käima. Loodan siiski, et seal on normaalsemad vahendid, hakka veel enda kampolit,tinatraati ja jootekolbi kaasa vedama.

Lõpetan praeguseks...

või ka mitte...mille pärast ma siis üldse seda kirjutama hakkasin..
Täna lähme välja...Sõbrapäeval sõpradega. Nii lahe. Lauri, Liis, Eve ja mina...priit nühib sellel ajal pead vastu lauda kuskil loengus. Kõikidele sõpradele edukallid. Ei jõua ju sõnumineerida nii palju.

Nüüd lõpetan ka päriselt.

Kommentaare ei ole: