esmaspäev, 13. oktoober 2008

Ulme!

[sci-fi effekt]

Kahe viimase päevaga olen taas sukeldunud filmimaailma. Dokumentaale ei ole ka väga pikalt enam arvutist vaadanud, õnneks on jätkuvalt olemas Discovery world/Science/history-minu päästeparved teadusemaailma.

Sci-fi filmid, mida ma hullult fännan, on siis olnud minu kirg juba pikemat aega. Ei, ma ei mõtle molluskeid, kes imbuvad läbi seina, või löögi saanud inimeste lendamised mööda koridori 25meetrit horisontaalis, läbistades seina. Füüsika seadused võiks mingil määral püsima jääda. Pigem olen siis science'i poole austaja. Olgugi, et see on ulme (praegu veel). Stargate SG-1, Dark Angel...eem, kindlasti on neid veel. Kosmosega seonduv on päris äge, ometigi ma ei naudi nii suurel määral kultussarja StarWars. Lendavad molluskid, kõrbetes olevates koobastes ehitatav nanotehnoloogia-no ei ole minu maailmavaatega hästi kokkuminev idee.

Et siis kaks viimast päeva. Kavas oli ulmeperiood: Supernova, Ultraviolet, I am Legend ja nüüd siis Equilibrium. Tuli välja, et teist ja viimast olin näinud. Sisud ajasin ka kohati sassi omavahel. tuleb ette, kui ulmepagas on selline, nagu ta on. Aga tasus neid uuesti vaadata. Väga! Laduge siis oma lemmikulmekad lagedale. Tahan häid soovitusi.

- Teie Sci-fi Eggy

Kommentaare ei ole: