reede, 24. oktoober 2008

Muremaailm

[Paavstimõmmi]
F2.8
ISO100
1/180
Pildi tegemise kaugus ~30cm
/F2.8 juures annab nii lähedalt fookussügavus tunda...näete, et ninni ja jallu otsad on teravad...

Et jah, jälle on minu maailm tume ja muresid täis. Täiesti naljakas on kirjutada praegu sellest, et mida ma peaks täna selga panema. Riitest siis...pidulik üritus. Vist suhteliselt pidulik isegi. Hommikul loeti sõnad peale, et ma ometi midagi hullu kokku ei keeraks. Ära mine sinna, ära tee seda, selle koha peal vahi lolli näoga ja ära tee jätkuvalt midagi :D. Pildistada vähemalt võib kogu aeg. Vähemalt hommikul oli selline seis.
Et siis riietus...

Kingad-tcshekk
särk...ei tea kas valgetriibuline või lähen emostiilis süsimustaga...aga üldiselt - tcshekk
pintsak - tcshekk
Püksid...teksad oleks minulik ja siis metalisärk alla, aga...siis vist saaksin natuke surma. Tuli välja, et viigipüksid on ka kapis olemas...kas tõesti? See ei oleks kohe KUIDAGI minulik...teised ehk veel vaatavad, et oi kui tore ja ilus, aga....mida mina tegema pean? Ülikonnas fotograaf...no ei sobi noh!

"buh, duh, vaffarii" ma ütlen.

/Queen - Is this the world we created?

2 kommentaari:

. . ütles ...

Egert see F2.8 ei ole teravuse häda häda on selles et sa saad ava sellel kokku keerata vat siis keera kokku ja ongi terav su pilt see 2.8 iseloomustab su valgusjõulisust selle toru igas asendis

Egert ütles ...

ehk siis seda ma seal ju ütlesingi, mitte et 2.8 juures ei ole teravust.