esmaspäev, 20. oktoober 2008

Meditsiiniline...

Tööl olev arstlik läbivaatlus:

Mina: "Mul käed ja jalad pidevalt külmetavad. Täiesti sooja ilmaga ka."
Arst: "Halb vereringe, tee rohkem sporti."

Peresrstil:

Mina: "Mul käed ja jalad pidevalt külmetavad."
Arst: "Ahah, Raynaudi sündroom."

Tulemus: Ravimatu veresoonte ja närvirakkude haigus. Seega...elu lõpuni jala ja käevärdjas valmis. Kui nad muidugi ennem otsast ära ei kuku.

3 kommentaari:

[T] ütles ...

sellega võiks mingi erialaarsti juures ära käia ja "get another opinion", n-ö, mitte ainult perearsti usaldama jääda.

Egert ütles ...

Ma usaldaks täiesti hea meelega perearsti, kuna see on mul nii kaua, kui ma üldse mäletada suudan, aga...kuna ühele teisele onule ei kõlvanud ainult perearsti diagnoos, siis tuleb ka reumatoloog. tmax =6kuud.

Mehis ütles ...

Ma ei lükkaks seda esimese arsti arvamust nii kergelt kõrvale. Tal on tuline õigus selle osas, et sport laiendab vereringet.