neljapäev, 9. oktoober 2008

Pilti ei saa

Praegune postitus jääb pildita, sest ei ole midagi ilusat lihtsalt panna. Aga siis pisike mõttetera, mis mind paar viimast tunnikest on närinud.

Oli siis Miranda listis (loe: MSN) kaks ühesuguse kirjapildiga Kadri't. Asusid siis ilusti teineteise järel, kõrvuti, kui nii võib öelda. Millegipärast ei tundunud nad kuidagi sarnased (aga seda nad olid 100%). Üks "Kadri" tundus kuidagi teistmoodi olevat kui teine. Eks ma siin siis mõtle selle üle, miks kaks Kadrit ei olnud samasugused.

Mis värk on ikkagi Tartus elavate inimestega, et nad kohvi ei tarbi? Nu eks ole ka neid, aga noh...võiks vähe rohkem selliseid teada.

PS! Tervelt KAKS kohviinimest Tartu tuvusringkonnas juba. Meeletu ulme ikka küll.

7 kommentaari:

MARRE ütles ...

olgu lohutuseks öeldud - mina küll joon kohvi ja kõik mu sõbrad Tartus ka. nii et ma ei tea, mis seltskondades sa liigud :)

Priit ütles ...

Vaene poiss, mis sust nii saab? Teed tahad?

Egert ütles ...

HEhe...nu see on ju iseenesest tore, et üks kohvitaja juures, AGA...ma tean ju küll inimesi, kes kohvi tarbivad, aga peamiselt on asi seltskonnas, kus mina ringi liigun Tartus olles. Emh...nu ilmselgelt ma ei liigu samades seltskondades...

to p:
Noh, kui sa suudad miskit sellist pakkuda, mis mulle päriselt ka meeldib, siis miks mitte.

Priit ütles ...

Mul/meil on irmsuur valik, tule külla kunagi;)

Egert ütles ...

Valik võib olla, aga midagi head ka?

MARRE ütles ...

üks mõnus must tee piima ja suhkruga on väga hea.

Egert ütles ...

Kusjuures ma olen korra elus midagi sellist saanud vist küll. Jah, see oli esimene ja siiani ka ainuke kord, kui ma mõtlesin, et tee on päris hea. :)