teisipäev, 16. september 2008

Veel raha

Ja jälle ma kulutasin fototehnikale raha. Paneks ma söögi alla ka nii palju, siis ei kujutaks ette ka kui palju seda kapis halvaks läheb :P Aga et siis randmerihmake...selline, mis kallist ja rasket "e-quipmenti" kindlalt kännu küljes hoiaks. Leidsin ühe odava netipoe, kust ka akutald tuli. Seal on see 450raha+post. Kallivõitu natuke. Mõtlesin juba ise teha ja googeldasin neid pilte...ja leidsin nati teise netipoe. 14$...kuidagi vähem natuke. Tuli välja, et postikulu on 5$...seega 226eeku ja on see randmerihmake hiljemalt kahe nädala pärast minu käes :)

PS! Reede ma tööle ei lähe, nii rebel olen.

3 kommentaari:

Allar ütles ...

Ma ikka mõtlen kah, et sa võiks veidi rohkem söögi peale kulutada. Kapp on nii suur ja nii tühi, et poe või ise sisse :D

Egert ütles ...

Hahaa...äkki ma teadsi, et sa tuled ja sööd kõik ära?

Allar ütles ...

Siis sa oled ikka küll eriti ebaviisakas võõrustaja :p