esmaspäev, 15. september 2008

Kops üle maksa

Jamph...et kuskilt otsast peab ikka see kärakas näkku tulema. Mõtlesin siis, et olen tubli ja tore, ning tellin kaamerale akutalla. Leidsin siis sobiva isendi ja sain veel 2 akut kaasa. Pühapäeval tellisin ja täna pandi Cargoga teele. Valisin selle mooduse, mis sest, et see oli kallim, sest see on KIIREM. Ja lõuna aeg tüüp helistas, et kolmeks on pakk Tartus, AGA..Tartu Cargol on uus aadress: Tähe 127a. Kuna ma olen rattaga seda tänavat läbinud, siis tekkis kohe küsimus, et WTF?! See on ju jumala karu perses ja kesklinnast ~5km kaugusel (Postimehe andmetel). Õujee....et siis täna ei saagi oma akutalda kätte....fakk! Ehk on hea, et kaamera pole ikka veel minu käes tagasi?

Idioodi, go!

2 kommentaari:

MARRE ütles ...

see on küll väga ebameeldiv uudis. see cargobussi korraldus on juba Tasku ehitusest saati täiesti idiootne olnud. mingid putkad. noh, hea vähemalt, et ma kodus mõnusasti diivanil istudes sellest suurepärasest muutusest teada sain.

Egert ütles ...

Nu ma sain telefoni teel...kui öeldi, et pakk on varsti tartus. Õnneks pakk nüüd ilusti käes :=