pühapäev, 7. september 2008

Kõigi praktiliste naljade ema...

[Kass]

Päris hullult kukkus välja ikka. Ei tea, kas nüüd Viljandisse julgen enam minna :P. Vabandust nende ees, kes selle õnge läksid. Oki, keegi niikuinii ei loe seda blogi, aga siiski...avalikult ka välja öeldud. Kirjutatud küll pigem.

Aga jah...pannkoogid on viidud uuele tasemele. Peaks veel luurel ära käima või siis googeldama, ehk saaks selle PÄRIS-PÄRIS sama tulemuse (või parema).

Nii tore on, kui pühapäeva hommikul kell 8:45 helistatakse ja küsitakse, et kas ma olen kodus. Tullakse külla. Aga ma ei pahanda. Tore on varakult ärgata (no jah, 9 ei ole vara...kohe kuidagi ei ole vara). Mentoorimiseks läheb siis varsti. Naljakas.

3 kommentaari:

MARRE ütles ...

väga sürr on lugeda. nagu piiluks kusagile kellegi kirjavahetusse kusagilt keskelt korraks. mitte midagi ei saa aru :) ma saan aru küll, et pole ette nähtudki aru saada.

Egert ütles ...

HEheee...ega eriti keegi ei saa aru. Nuh...tegelikult antud osast saaks aru kuskil viis inimest vist :P

Gerly ütles ...

Ma olen üks viiest. Oh, kõrvust tõstetud.