esmaspäev, 8. september 2008

veel ideid

1) Ma võtan kassi

2) Ma võtan kassi

3) Jätkuvalt ma PEAN võtma kassi.

Päeva nali saabus õhtul:

Eggy->Teevee temperatuur 68°C
22:07:25 Ma täitsa usun seda.
22:07:53 Tegelikult nüüd selline pisike konksuga küsimus ka: Kes sa oled üldse?
­
Katrin
22:08:15 Mis osa seal on konksuga?
22:08:25 Loodad sellist filosoofilist juttu saada? :D
­
Eggy->Teevee temperatuur 68°C
22:08:54 Ei, mitte eriti....võib ka otse öelda. Ma praegu natuke teadmatuses.
­
Katrin
22:09:27 Katrin olen

Peab magama ära minema, sest tänane päev EI SAA enam paremaks minna :)

6 kommentaari:

Gerly ütles ...

Kuhu sa selle kassi võtad?

Niidirull ütles ...

Miks sa selle kassi PEAD võtma?

Egert ütles ...

Hull kiisu isu on, lisaks ei saa ükski elektroonik olla ilma kassita...eriti kui see elektroonik on kassiinimene.

Priit ütles ...

Paitamas võib hakata käima?

Gerly ütles ...

See oleneb väga sügavalt sellest, mis kujul ja kuhu ta selle kassi võtab.

MARRE ütles ...

kiisu isu? nahk pistad ta või? oioi, kutsun loomakaitse