pühapäev, 20. jaanuar 2008

Viirusekandja.

AV* koosolekul: Tere, mina olen Egert ja mina kannan viirust. Kõik sai alguse Väimelas, kui hommikuti andis kurk tunda, et ta on olemas ja mitte terve. Ei olnud valus, aga oli selline tunne, nagu oleks liivapaberiga sellest üle käidud. Ma(enda arust vähemalt) ei ole viimasel ajal liivapaberit väga palju söönud. Algul sai sellest lahti ka sooja hommikukohviga. Mida aeg edasi, seda hullemaks asi läks. Reedel andis kurk juba päris ilusti tunda, täitsa siil oli hommikul kurgus juba. Päeva pidin alustama siis suure tassi kuuma kakaoga, hiljem kunagi tuli ka kohvi. Natuke isegi aitasid. Siis reede õhtul käsutas Tiina mind salli kandma-ka toas. Nüüd olengi seda harrastanud juba kaks ja pool päeva. Kõril on soojem küll, ilma sallita annab ka kohe tunda. Ikkag isuurtes kogustes kakaod, natuke kohvi...joogijogurtit on natuke ka läinud. Üleeilsest olen kasutanud ka Camistadi, taruvaiku ja soodavee auru sisse hingamist. Täna on lisandunud nohurohi, sest see ollus on kordades suureneud. Nüüd vähenevad pabertaskurättide hunnikud meeletul kiirusel ja varsti on nina puruks ja punane. Lahe nädal tundub tulevat, kuna ühikas kakao tegemise võimalus puudub...ojee, lapsed!


"Kui harva saab, siis on ikka hea. Tudengite värk noh." Tiina

Kommentaare ei ole: