reede, 18. jaanuar 2008

Kurguhädad...

"Tee lukk lahti. Võta üks välja ja siis võta teine, keera teistpidi ja lükka sisse ja sisse ja siis ära lukku enam kinni pane." -kes teab mis tegevusega on tegu?

"Naine hoiab lahti ja mees lükkab sisse." -Mida roppust me jälle tegim?

"Kui pusa seljal on pilt, mis on hea haardumisega, siis ei lase see inimesel selili põrandal olles libiseda"

"Lahtis ennast pakki" Allar

Raamatut kirjutada teemal "miks mulle ei meeldi raamatut kirjutada"
0. Sissejuhatus
1. Miks mulle ei meeldi raamatut kirjutada.
1.1 Kuna mulle hakkas see vastu
1.2 Kas ma hakkan kunagi üldse raamatut kirjutama?
2 Miks ma kirjutan seda raamatut.
2.1 Sõprade mõjutus.
2.2 Perekonna mõjutus
2.3 Meeletu rikkus
3. Läksin lolliks.
4 kokkuvõte
5. Kasutamata kirjandus

2 kommentaari:

Gerly ütles ...

See esimene oli mingil määral seotud dressipluusiga ja sellega, kuidas seda tagurpidi selga panna vms, aga ma päris täpselt ei mäleta.
Teine - no sellest ma parem vaikin...

Mannu ütles ...

Hmm.. njaa, arvatavasti pole kumbki seotud kuidagimodoi roppsuega sest sa suudad ka lihtsad asjad ropuks kirjutada;) Inimesed mõtlevad ikka vasakule, mõni rohkem mõni koguaeg..


Hakkad raamatut kirjutama?