neljapäev, 10. jaanuar 2008

Kannatustemaa...

Eks minu kannatustemaa kannatusteretk jätkub tavaliselt. eile öösel sain magada tervelt umbes neli tundi. Ime kombel olen siiski elus. Ilm on väga kakiks ära läinud, ka siin. KOolis on suht sama lebo-igav-killiv aeg olla, kui muidu. Osav grupp oleme...saime võru khk-d reklaamiva pildi peale...mh...1 keretäis soolas siis. Loodame, et pildid enne kolme nädalat üles ei lähe. Tuleb välja, et siin käib mul mõni tuttav rohkem, kui ma arvata oskasin...eesti on pisike siiski.
Nett on naljakas...pingid on winni jaoks tavaliselt timeout ehk siis <4000mS...linux paljastas tõe..kuni 17000mS olen saanud www.neti.ee pingiks...lahe...MSN-i saan sisse mõni kord päeva jooksul, neti lehed laevad aeglasemini kui puu lehtede kasvamine...maili vaatamine/foorumis käik on kui jõulud. Muidu on tore, tuba soe, Red alert ka toimib natuke...Pisi-Tiina on laua peal seltsiks. Tudima peaks rohkem ainult.

Hah, nüüd läkski nett ära selle blogi kirjutamise ajal, ehk saan selle tagasi ja suuudan postituse ka ära teha.

Eedu mulle!

PS! Homme tuleb meile Vkhk-sse külla "oma küla mees" on Tom-H-Ilves.

Kommentaare ei ole: