pühapäev, 9. september 2007

Võtmed.

Nägin täna unes, et metallist kääridest saab teha alajaamade "lukkude" avamiseks võtmeid. Selliseid nelinurkse ja kolmnurkse kujuga...WTF?!

1. Aga praegu ma kuulan Metallicat.
2. Lugesin pmselt kõik oma blogisõbrad läbi...või pigem küll nende blogid. Ja viimased postitused. Järeldus: P Priidule EI TOHI rääkida miskitest keskkonnaministri atendaadiplaanides, mis ta ise välja pakkus. Mina pidin sealt arvutist need maha laskma, mida ma muidugi ei teinud, et Priitu asjaga ei seostataks, aga mis ma nüüd näen? Ta kirjutas sellest oma blogis...no saan aru, et seda keegi niikuinii ei loe, aga siiski.
3. Väljas paistab üks ilus ilm olevat.
4. Nucisin endale just kohvilaksu, kuna mul seibe pole(CNC aretus jääb seisma) vaatan parem Farscape'i kolmanda hooaja kuuenda osa ära. Inglisekeelsete subtiitritega muide :P

1 kommentaar:

Priit ütles ...

Nohjaedasi?
Ise olid nõnna saamatu ja arg, et ei suutnud töö lõpuni viia! Ma, petumusest nõretavana lihtsalt ei suutnud muidu , et lausa pidin atendaadikatse (sellisena mina asja ei reklaaminud ; )avalikkuse ette tooma. ja muuseas, kuna sa ütled praegu, et mu bloogi ei loe mitte keegi, kes sa siis ise oled? Samas sa suurndasid potensiaalseid lugejaid, viidates ise minu bloogile...uskumatu lollus (?)


Arvatavasti : D