laupäev, 22. september 2007

Lõpu algus.

Tartu-linn, mis on toonud mulle nii head kui ka halba. Viimasel ajal(no nii aasta jooksul) on olnud siis mõlema konsentratsioon maksimaalne. Vähemalt minu aegade algusest saati. Mida head on see toonud: uus keskkond, tevalo, tiigi elektroonika...sõbrad, laheadad sõbrad, veelgi lahedamad sõbrad. Mida halba: eemal tähtsast inimesest, liiga palju eemal. Paljud kokkusaamised(eelnimetatud inimestega siis) just sellel hetkel, kui mind mingi ime juhuse tõttu seal pole olnud. Ja nüüd....kaudselt jälle keeras see mulle. Kuna nüüd on Tartus palat, ei pea(ja ka saa tegelikult) iga nädalavahetus kodus käis, mis on tegelikult niigi harva. Kodus käimine nõuab raha ja mitte vähe, kui Lauriga just ei saa. Siis see pisike aeg, mis siin antud on, tuleb jagada mitmete inimeste ja enda asjade vahel-keegi on ikkagi kannataja, kahjuks pahatihti just kõige tähtsamad. Nüüd siis olen 5 nädalat Tartus, siis edasi 5 nädalat võrus ja siis on juba jõulud. Siis tsükkli tartus koolis ja 10 Tartus Praktikal. Ikka Tartu ja tartu. Mitte, et "see" selles nüüd süüdi oleks...mai saagi tartut süüdistada...Lihtsalt kukkus nii välja.
Natuke siis alla 500 päeva...tegelikult väga hea tulemus arvestades asjaolusid. Hea aeg oli...ülimalt. Küll mõõnade ja mitte mõõnadega, aga siiski. Ole siis ikka tubli, eks?!

PS! Niisama on küll täitsa inimese tunne, vähemalt nii kaua kui ma sellele ei mõtle. Siis keerab ära :(

http://youtube.com/watch?v=9GNhdQRbXhc