teisipäev, 17. aprill 2007

Praksik

Tere lapsed. Ma siis pean natukne pajatama praksikust, kus ma nüüd tihedalt kohal käin. Kohe nii tihedalt, et esimene päev saab laupäeva õhtuni välja kohe teha...:P Nu see viimane kellaaeg on muidugi nati kahtlane, aga eks näis, mis saab. Vb roniks üldse hommikusse vahetusse kohale...siis oleks seltskond vähemalt olemas.
Et mul õnnestus siiski saada "valge inimese tööaeg" mis tähendab 8-st 17-ni ehk siis tegelikult 07:45 kuni 16:30. Hommikul vajun kohale ja siis saan CNC pinkide juures olla, kuhu ma ka oma tunnid kirja panen. Seltskon...nuh, duracell, õpilane ja Marko :D...ja loomulikult mina. See seltskond on aga hommikuses vahetuses mistõttu ma jään sellest seltskonnas ilma seltskonnast kuskil kahe aeg. Siis üldiselt üritan teste CNC-de juurde triivida, kus Aivar ja teine tüüp on...seal on küll niisama istumist, aga jah...vähemalt saab rääkida inimestega. Täna mõõtsin seal ir termomeetriga temperatuure :F [saavutus]. Mis saab järgmine nädal minust, kui tiim CNC õhtuses vahetuses on...mis ma teen päeva esimesed 5 tundi? :|
Et siis veel seda: Täna olin päev otsa Takisawa ex-300 taga...ja see on seal cnc pinkide seas pesamuna...tõsiselt..teised on ikka 2 kuni mitu korda suuremad ja teises hoones on ....nu nendest kuni mitu korda suurematest veel mitu korda suuremad pingid....õigemini treikeskused.

Kommentaare ei ole: