pühapäev, 8. aprill 2007

kTV

Idee:
Me nüüd hakkame muusikakollektiiviks kTV-kolm trianglit ja Vokaal. Priit hakkab bassitrianglit mängima, mina ja Alma jälle tavalisi. Mul ei tule need nimetused meelde. Ja siis Tiina, kes mulle leffitas, hakkab vokaliseerima. Peamiseks muusikastiiliks saab meil olema indigo doom-trance ,vahele, kui tulevad helgemad päevad, susime doom metalid või ka natuke trashi. Kontsertid hakkavad meil ikka rasked olema, raffa kütame hullult üles. Kui väga hoogu lähme siis tambime ka trianglid kontserti lõpus vastu lava äärt ribadeks. See ajab rahva eriti leili.
Muusikariistad ehk siis trianglid keerame valmis traadist. Priidu oma, bassitriangel, saab olema kõige jämedamast traadist. Tema oma on ka päris elektritriangel, juhe taga ja vooluvõrgust. Minu omal on külge teibitud patarei ja Allar on päris naturaalsega.

Metallica peaks juba alt hoidma...me vallutame maailma ää.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Fak. Priit lubas, et ma olen vokaal