esmaspäev, 23. aprill 2007

Õpetage mind munema

Mul on probleem. Kuna ma olen tegelikult 3 päeva juba teinud tükitööd ajatööna, st vahet pole palju teen, ikka saan aja eest palka, ja ma rott ikka teen....kõik päevad oleksin saanud paremat palka, kui ajatööga, aga...ma ei oska muneda. Lõuna on 45 minti...ma sel ajal teen ka tööd...ühe käega söön, teisega vahetan treikeskuses võlle...no mida? Niisama jalutamas ei käi...eriti. See nädal ideeliselt kaheni saaks vähe suurte treipinkide juures käia tuiamas, tuttavad olemas. Pisemate juures, ehk siis eelmise nädala seltskond, see nädal rahvast pole...päeval vähemalt, kelle juures käia. Probleem...homme veel miyano kallal ja siis vb pressima...võllid aukudesse. Eks pean oma sitta sööma hakkama :F
Läheks homme kuueks...:P Saaks juba kahest lahti, nagu tuttavadki...kuuleks skyplussi hommikuprogrammi ka algusest...kuidagi kergem on.

Kommentaare ei ole: