laupäev, 30. oktoober 2010

Mobla

Pikka aega olen mõelnud siis juba selle telefoni vigadest siia kirjutada. Nimelt sain miski hetk kasutamiseks Nokia 6760s eluka. Olude sunnil pean seda nüüd kasutama, igatahes ei meeldi. Alustuseks on see telefon minu jaoks liiga suur, liugurklapiga j a QWERTZ klaveriga. Jah, ei ole QWERTY, QWERTZ on, vaadake ise mida see endast kujutada võib. Iseenesest väga vahet pole, aga siiski. Klaveri kasutamine on kuidagi väga ebamugav, kui tahan numbreid valida, siis pean vasakul ääres nuppu all hoidma ja paremaga toksima, ma ise olen harjunud just vastupidi tegema, paremaga hoian alla ja vasakuga toksin. Antud telefonil pean ümber harjuma. Okei, see selleks! Lisaks on nuppude taga ajamine täielik piin, üldiselt ma ei nuta väikeste numbrite üle jne, aga sellel on need ikka VÄGA valesi, 90% ajast jääb kõik valgustuse varju, üldse ei saa aru kus mis number-nupp on. Lisaks ei ole seal kasutuses tavaline numbriklaveri layout vaid miski nokia oma üllitis, ju klaveri nuppude paigutuse tõttu.

Edasi on kogu telefon aretatud klaveriga kasutamiseks ja tuleb hoida seda siis lapiti ees. Mis sellega kaasneb? USB juhe on all äres, ok, HF ja laadimine kõrval. Polegi väga hullu, kui autos ei taha laadimist kasutada, sest vaevalt see telefon sul autos tagurpidi on - nimel laadimine ja HF on üleval otsas, mitte all.

Esipaneelil olevad nupud teevad umbes sama kõva klõpsu, kui Šiguli ukse kinni löömine omal ajal, näpu otsale hakkavad ka lõpuks mõjuma. Kasutasin seda navigeerimisruutu või asja esipaneelil, et üks grupp telefoni numbritest teha - pärast näpp valutas lõgistamisest.

Softi poole pealt igatseks taga veel korralikku telefoni logi, mida ei ole. Teiseks häirib see, kui klahviluku pealepaneku aeg tuleb ning klapp kinni on. Siis, minu arust vähemalt, on ainuke võimalus vajutada kõne lõpetamise nuppu ja valida ülevalt TEINE mitte esimene valik. Miks on kõige üleval esimene telefoni välja lülitamine? Kumba ma tihedamalt kasutaks? No vot...ju ma olen jälle eriline, teistsugune.

Ahjaa, helistamise nupuga kõnelogisse minnes tuleb ka alati lahti millegipärast Valitud kõnede koht, mul on millegipärast vaja läinud just sisse tulnud kõnesi....

Ühesõnaga minule see telefon ei sobi, talve kannatab ehk ära, siis paksud riided seljas. Suvel igatahes on see lühikeste püksa hirm :-

Kommentaare ei ole: