reede, 15. oktoober 2010

Kõigi puhkuste isa

Nunii, nüüd siis on päris kopp ees juba sellest "puhkusest". Igapäevaselt helistatakse töölt, kas on mingeid kiiredi küsimusi või tähtsaid või õpeta kedagi üle telefoni midagi parandama. Tavaline kõnede kogus on päevas 5-7 vähemalt. Teisipäeval, kui spaas olin, tuli rekord 14 vastamata kõnet. Kui nüüd esmaspäeval peaks keegi tööl küsima "noh kuidas puhkus läks" või "oled nüüd ilusti välja puhanud", siis....vägivald ei ole küll lahendus, aga jah.

3 kommentaari:

[T] ütles ...

kas sa telefoni puhkuse ajaks välja ei või lülitada? ma olen taibanud, et see on ainuke võimalus rahu saada.

Egert ütles ...

SEe oleks mõeldav, kui nad helistas mulle töö telefonile, mida mul pole. Kavaldasid ühe korra üle: ühelt numbrilt, millelt alati helistanud ja mind kätte saanud, kätte ei saadud, siis lasti kelleli oma era numbrilt helistada, mille ma vastu võtsin...kavalus missugune. Aga oma telefonile tuleb ka suht palju vajalikku kõnematerjali...

MARRE ütles ...

kurja häält tuleb teha. nii ei tohi teha, see on seadusevastane ja mõistusevastane ja ebanormaalne eeldada, et inimene puhkuse ajal ikka töömõtteid peab mõtlema ja tööasju ajama. nii et ma pooldaks ikkagi vägivallalahendust :)