laupäev, 3. november 2007

Palju asju.

Kiire elu juures juhtu nii palju asju, mida kõike tahaks kirjeldada, aga ei jõua. Kõigi jaoks eraldi postitusi teges on k ajama. Liiga suureks ja laialivalguvaks läheks. Ma seega kirjutan PS-idega.

1. Mul on uus telefuun k550i. Tore tükk.
2. Magamatuserekordikatse oli...tegelikult vist minu jaoks isegi rekord. Väga ümardades oli see siis 29 tundi. Et A. ja T. ei saaks väga vinguma hakata, siis mainin ära, et öösel oli mul unelemisehooaegu. Seega miski 1-2h max maha. Eriti lahe oli tegelikult...hommikul 10-aeg üles. Siis õhtul 4 aeg välja, meie poole, koosolemine...kestab läbi öö järgmise hommiku 10-ni,siis asukoha vahetus ja edasi kolmeni. Tagasi koju, 3h magamist ja nüüd jälle 4.5h juba üleval olnud. Üliproduktiivne aeg kah.
3. Mis siis saab, kui sul on hetkel üks inmene, kellele räägiks põhimõtteliselt kõigest. Saab arutada igasuguseid asju, nõu küsida ja tuge saada. Samas siis tekib miski mure (?) just selle sama inimesega. kelle poole ma nüüd pöördun? :| Eks teise inimese poole natuke ja siis peamiselt sama hea inimese poole. Ei ole valikut. Täpsemalt sellest te siin ei kuule. Need-to-know basis.
4. Imelik, aga igatsen....kas tõesti see tähendab midagi? (mida ei ole välja öeldud)

1 kommentaar:

[T] ütles ...

oleneb, mis mure (küsimärgiga) on..
p.s. vahva oli küll.