pühapäev, 11. november 2007

IMEmaa

Tere lapsed. Täna ma räägin teile naljakatest inimestest, kes ei olegi nii naljakad. Ma räägin iniemstest, kes ei jookse minema, kui näevad tehnikat, elektroonikat, arvuteid.
Näiteks eile, Helle, nähes ossi ütles, et see on ju see aparaat, mis sinna seda kriipsu joonistab. See oli nüüd nii mulle kui ka Mehisele WTF-koht. SEee ei ole nüüd kaugeltki tavaline, et inimene tuleb ja teab...aga tüdruk tuleb ja teab on hoopiski miskit erakordsemat. Lisaksk sellele vaatame kuidas ma joodan, mis ma teen naatrumpersulfaadi lahusega, kust ma mida saan...appi! :|
Mina kui arvutiinimene ei õpi eriti väga tihti teiste käest sellel alal nippe juurde. Nüüd paaril korral Tiina juurde sattudes olen vist pea iga kord miski asja pihta targemaks saanud. Ma ei saa ikka sellest üles, et ta otsis ise ka kõvaketta margi välja, selle siini tüübi...XP on maga nuditud configa st kellad-viled on kinga saanud. Nüüd saatis ka live messengeri pikalt ja läks tuvile üles(vuhuu!). Ma võin talle rääkida ja ta pigem huvitub, kui jookseb minema, tenhikast ja muust tränist. Näitas mulle, kuida maisijahu vesilahusega nalja teha...elu on liiga lill ikka.
Madis...tema ei ole väga eriline, aga ka huvitus mis loom on oss ja ta on ka tina pannud. Jootnud inear klappe...need on pisikesed. Lisaks on arvutite sõber ja Tevalo foorumiga tuttav..

Ma nüüd lähen ähmi täis :P

Ja mehis...:
OT: "Mehis, 11.11.2007 12:13:11: "Ei, demineerijad tõid kilekotiga pomme""

1 kommentaar:

[T] ütles ...

sa alahindad naissoo tehnika-alast võimekust :P