esmaspäev, 12. november 2007

"Klassika"

Kasutaja jüri algse kirjatüki järgi ei olnud võimalik juhtumit tuvastada. Nüüd uurisime seda juhtumit ja selle ilmnenud taust on üsna lihtne kuid delikaatne.

Tõepoolest pöördus 2005 aasta lõpul Wilden OÜ poole Hr. Jüri Kadaja Eesti Maaviljeluse Instituudist ja probleemiks oli tema kasutuses olev sülearvuti DELL Inspiron 7500, millel defekteeriti 3 viga: mittetöötav toiteseade, parempoolse LCD raami purunemine ja jahutussüsteemi ummistus. Ummistus oli tekkinud ilmselt kasutaja ohtrast peanaha ekseemi eritusest (rahv. kõõm). Viimane seadis arvutit parandava töötaja väga halba olukorda, kuna nahatolm on kergesti lenduv ja seda tolmu leidus ohtralt absoluutselt igal pool ... klaviatuuri all, jahutussüsteemis, arvuti sisemuses, optilise seadme sahtlis, nuppude paneeli all jne. Kokkuleppel töö tellijaga telliti ka vajaminevad detailid ja nende detailide eest esitati arve nr. 051125. Edasise parandamise käigus selgus, et arvutit ei ole siiski lenduva nahatolmu tõttu võimalik parandada, kuna seab ohtu vahetult arvutiga kokkupuutuva inimese tervise - juba pelk arvuti liigutamine paiskas õhku nahaatolmu pilve. Mistõttu tagastasime arvuti samas komplektis koos kõigi tellitud uute detailidega. Teavitasime enne töö vastuvõtmist töö tellijat, et me ei tagasta töö tegemiseks ja detailide ostuks kulunud raha.

Kuna arvutiga seonduv oli suht delikaatne (arvuti saastumine inimkõõmaga), tekkisid nähtavasti Wilden OÜ esindajal raskusi töö tellijaga suhtlemisel, tahtmata teda solvata. Kui firma esindaja Andrus oli väidetavalt midagi lisaks lubanud, siis on see töö tellija ja tema kui eraisiku vaheline kokkulepe ja ei puuduta Wilden OÜ'd, kuna tellitud töö ja detailid olid kliendile üle antud.

Sellegipoolest oleme nõus töö tellija nõutava summa kompenseerima ja kui töö tellija tunneb ennast lisaks solvatuna, siis vabandame selle põhjustamise eest.

Palume saata ülekandeks vajalikud rekvisiidid info@notebook.ee

Wilden OÜ.

Kommentaare ei ole: