kolmapäev, 20. juuni 2007

"Ka keemia on füüsika" by mitte minu vend

Tere siis jälle.
-Väga pikka aega on nüüd vahed sees..imelik kohe. Aga see näitab, et inimesel on tegevust. Ühikas tahtsin ikka kordi päevas blogida, aga vot nüüd ei viitsi nii enam. Pole aega. Töö juures blogikski ainult pool päeva, seal kohati selline tegevusetus, et õudne. Tööst rääkides siis minu suvi algab kuskil folgi keskel, 27 juuli kui täpne olla. Lähitulevikus tuleb ka leping.
-Mulle parastati, et ma ei kirjuta siin üldse inimestest. Kuidas siis nii? Tuleks ju paremini läbi lugeda. Igasugustest inimestest olen kirjutanud.
-Vahesaavutused:
1. Prantsusmaa pakk saabus kohale, 62€ väärtuses süsteem...panin kokku ja töötaski :| Õudne, eks?
2. Politseitädi juures sain ära käidud...
3. Jaanipäev planeeriti ära..
4. tudi ei ole kohe üldse saanud. Pidevalt õhtuti uni peal. Milline illli värk.

Et siis üleskutse kah, mul on vaja reedeks siniseid roose. Kas Viljandis on neid? Olen korra näinud...aga korra.

Kommentaare ei ole: