esmaspäev, 14. mai 2007

Nostalgia

1)
Moosisaia seadus no1
Kui moosisais moosikiht on pöördvõrdeliselt jaotatud 22V elektrivõrgu pingega siis on 34% tõenäosus, et on 50% tõenäosus, et sai kukub moos alla pool vastu põrandat.

2)
Moosisaia seadus no2
Kui muuta moosisaia tihedust pii korda, siis ei muutu moosisai mitte keraks vaid hoopis tetraeedriks. Ah et miks? Nu asi on iseenesest väga lihtne. Tuleb suhtuda relatiivsusteooriasse nagu muula ja siis mõelda kui porgand. Kui see tase on käes siis tuleb minna Viljandi Linna Raamatukokku ja võtta sealt raamat pealkirjaga "Mina ja minu vari metsas seeneretkel". Seal raamatus lk561 on lause, mis algab: "Kui Pipi oli kooli jõudnud..." siis sellest lausest minge ilusti üle kuni leheülheni 6001. Seal on kolm sõna: mina, vari ja mets. Sellest saab Phytagorase kolmnurga ja reegli järgi tuletada valguse ja õhu tihedust hõlmava d-tüüpi ja 4-dimensioonilise moosisaia valemi. Selle järgi saamegi vastuse: "Jäätist tahad?"

3)
Tegin siis kümiku lahti ja mis ma näen? Kuradi kurgit teevad seal oma olümpiat...ma siis ehmusin ää kui üks röökis, et pane uks kinni...see on kurkidele ONLY!

4)
ootasin siis rongi ja üks tatt kõnnib jäätis käes, teine tuleb vastu. Siis teine küsib: "Mis teed?" ja jäätisega poiss vahib talle pool sekundit otsa ja nagu nii muuseas lausub, aga kiiresti, "Jäätist söön." -tjah..ma pidin krambid saama...

Täna:
...mul kopsud kudiagi valutavad. Nagu sügavalt sisse hingates on natuke valus...kas hommikul tööle minnes sain siis külma või mis? :S

1 kommentaar:

Elar ütles ...

Need moosisaia seadused kõlavad küll sama arusaadavalt ja fantaasiarikkalt kui Priidu vastused Jaan-Valdeku füüsikatöö küsimustele, kui ta midagi õppinud polnud.